به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، منصور فخاران با بررسی وضعیت عملکرد سامانه جامع اطلاعرسانی ۱۴۱ در اسفند ماه ۱۴۰۲، اظهار کرد: در این ماه مجموعأ ۳ میلیون و ۶۲۵ هزار و ۷۲۴ تماس تلفنی با این سامانه برقرار شدهاست.
وی با اشاره به افزایش ۱۲ درصدی تماسها با سامانه ۱۴۱ در اسفند ۱۴۰۲ در مقایسه با ماه پیش از آن، عنوان کرد: مجموع تماسهای برقرار شده با این سامانه در اسفند ۱۴۰۲ در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، از افزایش ۱۴۳ درصدی حکایت دارد.
رئیس مرکز مدیریت راههای کشور خاطرنشان کرد: بیشترین سهم تماسها با سامانه ۱۴۱ بهترتیب برای استانهای تهران با ۳۵ درصد، مازندران با ۲۰ درصد و خراسان رضوی با ۶ درصد ثبت شدهاست.
به گفته فخاران، تماسهای تلفنی بخش پاسخگویی (ستادی و استانی) سامانه ۱۴۱ در اسفند ۱۴۰۲، مجموعأ ۲۴۸ هزار و ۹۶۷ تماس بوده که نسبت بهمدت مشابه سال پیش از آن رشد ۱۱۳ درصدی را نشانمیدهد.
وی تأکید کرد: از این مجموع سهم بخش پاسخگویی استانی با ۶۲ درصد مجموعأ ۱۵۵ هزار و ۸۴ تماس و سهم بخش پاسخگویی ستادی به تماسهای سامانه ۱۴۱، با ۳۸ درصد در مجموع ۹۳ هزار و ۸۸۳ تماس بوده است.
رئیس مرکز مدیریت راههای کشور ادامهداد: مجموع درخواستهای کاربران وب سایت ۱۴۱ در اسفند ۱۴۰۲، ۴۲۱ میلیون و ۵۹۹ هزار و ۶۵۸ با افزایش ۵۰۰ درصدی همراه بوده است.
فخاران، مجموع درخواستهای کاربران اپلیکیشن ۱۴۱ در اسفند ۱۴۰۲ را ۱۵۲ میلیون و ۵ هزار و ۳۱۹ درخواست خواند که در مقایسه با مدت مشابه سال پیش از آن ۵۳۲ درصد افزایش داشته است.
وی اظهار کرد: همچنین مجموع پیامکهای ارسالی به سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۱۴۱ در اسفند ۱۴۰۲ نیز ۷۷ هزار و ۳۳۶ پیامک بوده است.